La deg inspirere av hvordan andre har fått effekt av smart renhold, les våre referanser, og øk din kunnskap om fremtidens renhold på bloggen.
CleanPilot Direct skaper verdi for lederen
Det beste digitale lederverktøyet gir sanntidsdata og oversikt over hvert prosjekt, rett på lederens pc.
Hvorfor CleanPilot Direct?
Digitalisert standard for alle rapporter
Komplett oversikt over alle prosjekter
Støtte for optimalisering og forbedring
Forenklet vikar- og ressurshåndtering
Forbedret kvalitetsarbeid - INSTA800 - unik støtte for effektiv kontroll
God og kontinuerlig dokumentasjon gir forenklet kundehåndtering
Forenklet kommunikasjon med kunde og renholder
Lavere sykefravær
Synliggjøring av ekstraoppgaver som kan faktureres kunde
Bedre dokumentasjon sikrer god ressurshåndtering og avviksrapportering. Lavere sykefravær og forenklet kundekommunikasjon er bare to av effektene.
Nettportalen som gir lederen full oversikt
Med sanntidsdata for hånden kan du som leder gi dine renholdere bedre oppfølging, enklere håndtere fravær og fordele oppgaver på dine ansatte og vikarer.
Avvikshåndtering er en lek når man får god dokumentasjon fra de som utfører renholdet, og tilleggsfakturering er enklere når det kan dokumenteres i sanntid.
Automatisk oppdatering av alle rapporter i portalen gir deg muligheten til å analysere renholdsdate og utvikle forbedringsplaner løpende.
Definer dine egne dashboards basert på utvalgte nøkkelindikatorer (KPI-er) til hvert renholdsprosjekt, herunder utførte oppgaver, avvik og INSTA-kontroller.
CleanPilot Direct gir transparens og tillit mellom kunde og leverandør
Gjennom god dokumentasjon og sanntidsrapporter som også vises i kundeportalen CleanPilot Value, er det ikke lenger nødvendig med lange diskusjoner rundt ekstraarbeid.
Renholder kan dokumentere behovet, leder kan analysere behovet over tid, og sammen kan man gjøre endringer i oppdragsbeskrivelsen som øker kvaliteten for kunde uten tvil om behovet.
Ressurssider
Har du et spørsmål?
Fyll inn din informasjon her, så tar vi kontakt med deg.